Co jeść przed, a co po treningu?

poniedziałek, czerwca 15, 2015

Witajcie,
Od czasu gdy na blogu pojawił się artykuł "Zacznij lepiej żyć już dziś", dostaje coraz więcej e-maili oraz wiadomości na FanPage'u z pytaniami: "Co jeść przed treningiem?", "Co jeść po treningu?" Dlatego postanowiłam podzielić się listą produktów/ potraw, które dawno temu znalazłam w sieci szukając "pomocy" dla siebie. Z większości tych pozycji korzystam na co dzień. Te dania w pełni pozwolą Nam cieszyć się treningiem i wyciągnąć z niego jak najwięcej.

To co powinniśmy jeść przed i po treningu uzależnione jest również w pewnym stopniu od jego godziny, więc uznałam iż podzielę to na 4 części.

Co jeść przed treningiem?

Trening poranny (do obiadu)

  • Owsianka z płatków owsianych, owoców i orzechów.
  • Płatki owsiane z jogurtem naturalnym, owocami i orzechami.
  • Kanapki z chleba razowego z jajkiem/ chudą wędliną/ serem i dużą ilością warzyw.
  • Razowe naleśniki z farszem warzywnym.
  • Surówka z makaronem razowym i fetą/ łososiem/ makrelą/ tuńczykiem/kurczakiem.
Trening popołudniowy
  • Kasza gryczana/kasza jęczmienna/ ryż   z pieczona piersią z kurczaka oraz dużą ilością warzyw (gotowanych/ z patelni/ na parze/ surówek).
  • Makaron pełnoziarnisty ugotowany al dente z lekkim sosem pomidorowym na bazie roślin strączkowych.
  • Risotto z dodatkiem warzyw i ryb.
 Co jeść po treningu?

Szybkie przekąski
  • Owoce świeże i suszone
  • Owoce z dodatkiem jogurtu naturalnego/ serka wiejskiego
  • Koktajl jogurtowo - owocowy
  • Świeżo wyciskane soki z owoców
  • Musli z suszonymi owocami z mlekiem/ jogurtem
  • Kanapka z miodem/ dżemem/ konfiturą
  • Baton musli
  • Muffinka z maki pełnoziarnistej z owocami/ orzechami/czekoladą
  • Kanapka z chudą wędliną/ serem twarogowym + owoc
Główne posiłki
  • Ryż z piersią kurczaka przygotowaną bez tłuszczu, z warzywami
  • Pieczone ziemniaki z rybą przygotowaną bez tłuszczu z warzywami lub surówką ze świeżych warzyw
  • Naleśniki razowe z chudym twarożkiem i owocami/ miodem/ dżemem
  • Razowe pierożki z owocami
  • Kasza kuskus z duszonym warzywami i tuńczykiem w sosie własnym
  • Gulasz warzywny na bazie roślin strączkowych
  • Makaron pełnoziarnisty z chudym twarożkiem/ serkiem wiejskim
Smacznych posiłków przed i po treningu.

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Kamila K.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum bloga

Prawa Autorskie

Wszystkie publikowane na blogu zdjęcia oraz treści są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.
Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.

Jeśli chcesz skopiować coś z bloga proszę o kontakt - e-mail: wtrampkachdocelu@gmail.com lub w komentarzach pod postem.