Jak naturalnie zwiększyć Przemianę Materii?

niedziela, czerwca 14, 2015

Zdrowy styl życia, regularne ćwiczenia, a waga stoi w miejscu?
Chcesz schudnąć?
Nic prostszego, spróbuj dodać do diety produkty, które przyspieszą metabolizm, zapobiegają magazynowaniu tkanki tłuszczowej, a przede wszystkim pomagają w utracie zbędnych kilogramów.

  • Garść Jarmużu to samo zdrowie. Jarmuż jest źródłem nie tylko witamin i minerałów, ale również ma właściwości przeciw nowotworowe. Do tego mało kalorii i błonnik, który daje uczucie sytości.
  • Pestki dyni, porcja 30 g dostarczy organizmowi białko, kwasy tłuszczowe 2 mg cynku - minerał istotny dla spalania tłuszczu.
  • Łyżka masła orzechowego zawiera solidną dawkę białka, zdrowe tłuszcze i na długo zaspokaja głód.
  • Ciastka owsiane wystarczą 2 by zawarte w nich złożone węglowodany dały energię np. o poranku, będą też świetną alternatywą gdy w ciągu dnia pozujesz głód.
  • Grejpfrut zawiera niewiele fruktozy, pomaga regulować poziom glukozy we krwi i przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Jajko źródło niezbędnych aminokwasów, witamin z grupy B (regulują przemiany energetyczne), choliny (potrzebna komórkom) i luteiny (na wzrok).
  • Mleko (0,5%), nisko-tłuszczowy nabiał pomaga spalić tłuszcz, a szklanka ciepłego mleka przed snem obniży Ci poziom kortyzolu (hormon stresu) i pomoże szybciej zasnąć.
  • Cynamon wystarczy pół łyżeczki dziennie by przyspieszyć tempo w jakim glukoza dociera do komórek. Dzięki temu w organizmie wydziela się mniej insuliny.
  • Czarny pieprz, solidna szczypta do przyrządzanych potraw to klucz do szczupłej sylwetki, dzięki zawartej w niej piperynie, która blokuje powstawanie nowych komórek tłuszczowych.
  • Pomidory i pieczarki, pierwsze to zastrzyk zwalczającego choroby likopenu, a drugie witaminy D. 
  • Płatki owsiane przeciw-tłuszczowy klasyk, ze względu na zawartość manganu i złożonych węglowodanów.
  • Tuńczyk ryba która praktycznie nie zawiera tłuszczu, a dostarcza Nam sporo białka i witaminy B.
  • Tortilla, dzięki niej bez problemu zmniejszysz ilość zjadanych węglowodanów, zamień kanapki na tortillę. Włóż do środka np. tuńczyka i sałatę, a gwarantuje zapomnisz o chlebie.
  • Kurkuma podobnie jak cynamon ma działanie przeciwzapalne. Badania pokazują że ogranicza rozwój tkanki tłuszczowej.
Oczywiście to tylko niektóre z produktów, które pomogą Nam w drodze do wymarzonej sylwetki, uwierzcie jest tego więcej.

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Kamila K.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum bloga

Prawa Autorskie

Wszystkie publikowane na blogu zdjęcia oraz treści są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.
Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.

Jeśli chcesz skopiować coś z bloga proszę o kontakt - e-mail: wtrampkachdocelu@gmail.com lub w komentarzach pod postem.