Co powinno znaleźć się na wizytówkach?

środa, kwietnia 27, 2016


Wizytówka, mały a jakże ważny kartonik. Jakiś czas temu pojawił się wpis o tzw. przeze mnie awaryjnych wizytówkach. Pisałam wówczas na co zwracać uwagę i jak wykonać samemu całkiem niezłe wizytówki, ale wtedy nie wspomniałam o bardzo istotnej rzeczy, mianowicie co powinno się na nich znaleźć by przyciągnąć klienta, a nie wylądować w portfelu z resztą wizytówek, które gdzieś, kiedyś klient dostał, albo co gorsza w koszu.

Spotkanie, konferencja, a może wielka impreza wymiany kontaktów, czyli masa ludzi, którzy mogą zostać Naszym klientem, ale jakie dane umieścić na wizytówce, by dać klientowi kilka dróg odnalezienia Naszego biznesu?
Fakt, iż wizytówka musi mieć atrakcyjny wygląd nie podlega wątpliwości, ale nie każdy wie czy pamięta o tym co MUSI się znaleźć na tym małym kartoniku, dlatego tym razem skupimy się na treści wizytówki, a nie jej graficznej odsłonie.

Oto MUST HAVE każdej wizytówki.

  • Logotyp – To Twój znak rozpoznawczy, dzięki któremu potencjalny klient Cię zapamięta, jeśli logotyp umieściłeś na stronie, w Social Mediach czy bannerach reklamowych tutaj nie może go zabraknąć,
  • Nazwa firmy/bloga lub Twoje dane (jeśli wizytówka ma prezentować np. freelancera, czyli osobę fizyczną) - niby oczywiste, a jednak często o tym zapominamy,
  • Adres witryny internetowej – Obowiązkowo musisz mieć wykupioną domenę, ponad połowa wizytówek na których w adresie witryny jest dopisek blogspot.com, wordpress.com itp. to brak profesjonalizmu i sygnał dla potencjalnego klienta, że nie podchodzisz do sprawy na tyle poważnie by nie zapłacić niecałych 10 zł za pierwszy rok i wykupić własny adres internetowy,
  • Dane kontaktowe – W zależności od tego jak kontaktujesz się z klientem możesz wrzucić tutaj numer telefonu, adres e-mail tylko pamiętaj bez żadnych liczb, a nawet linki do social media poprzez które można się z Tobą/firmą skontaktować, ale jeśli wszystkie SM masz podłączone na stronie to dodawanie kolejnych linijek tekstu jest po prostu zbędne i zabiera Ci miejsce na ważniejsze elementy,
  • Siedziba firmy, jeśli mówimy o stacjonarnej działalności – Masz swoje biuro? Podaj jego adres by klient mógł zapukać do Twoich drzwi.
Nie ważne, czy projekt wizytówki wykonujesz samodzielnie czy też zlecasz komuś zaprojektowanie tego małego kartonika, pamiętaj. W dużej mierze to co znajduje się na wizytówce decyduje czy klient zapozna się z Naszą działalnością.

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Kamila K.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum bloga

Prawa Autorskie

Wszystkie publikowane na blogu zdjęcia oraz treści są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam.
Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.

Jeśli chcesz skopiować coś z bloga proszę o kontakt - e-mail: wtrampkachdocelu@gmail.com lub w komentarzach pod postem.